top of page

FØLG OSS

  • VERITAKST | Facebook
  • VERITAKST | LinkedIn

 
Nylig overtatt bolig, eller
fått utført arbeid som du
mener er mangelfullt?
 
Da kan det lønne seg med en gjennomgang / kontroll av en uavhengig takstmann.

Vi gir deg gratis råd og veiledning!

Det finnes undersøkelser som viser at mer enn 1 av 3 (!) nye boliger har feil og mangler i større eller mindre grad, noe som igjen fører til at mange nybakte huseiere er misfornøyde med boligkjøpet.
 
Skjulte feil og mangler, dårlig utført håndverksarbeid, mangelfull prosjektering og leveranse som ikke er i henhold til det avtale er faktorer man støter på både i boligomsetning for øvrig og ved levering  av håndverkertjenester.
 
En reklamasjon har på generelt grunnlag to frister; én relativfrist og én absolutt frist. Den absolutte fristen er 5 år etter at kjøper overtok boligen. Den relative fristen sier at kunden skal reklamere innen rimelig tid - det vil si fortrinnsvis snarest mulig etter at kjøper har oppdaget, eller burde ha oppdaget feilen/mangelen.

Fyll ut kontaktskjema under, så tar vi i VERITAKST kontakt med deg for en gratis førstegangsvurdering og rådgivning i forbindelse med din sak. Vi vurderer, helt uforpliktende, om du kan ha en "god sak", og hvordan vi eventuelt kan bistå deg videre i saken.
 

VERITAKST | Kompetanse du kan stole på
Norsk takst | VERITAKST

Takk, vi kontakter deg snarlig!

bottom of page